Cărțile de vizită reprezintă un instrument de comunicare important, chiar esențial, pentru orice profesionist care se întâlnește fizic cu parteneri sau clienți. Site-ul web poate fi, în egală măsură, un instrument de comunicare important, dar raza sa de acțiune este vitală și eficient pe web și nu în neapărat în plan fizic. Cărțile de vizită permit afaceriștilor să transmită informații esențiale despre firma sa în timpul încheierii unui contract, mai cu seamă la finalul acestuia, când partenerul de afaceri poate dori să aibă la îndemână mai multe informații despre omologul său. Se obișnuiește să se înmâneze cărți de vizită în mai multe contexte, precum la târguri, la sfârșitul unei prime întâlniri cu un om de afaceri, partener, colaborator, clienți, membrilor unor companii, astfel încât aceștia să le distribuie la rândul lor.
Informații care trebuie să apară pe cărțile de vizită
Iată o listă de informații importante care ar trebui găsite pe o carte de vizită profesională :
● Sigla companiei și sloganul acesteia (sau specificațiile profesiei),
● Numele și prenumele titularului cărții de vizită, precum și indicarea funcției ocupate
● Numărul de telefon și adresa de e-mail ale titularului
● Adresa companiei sau instituției în cauză
● Adresa URL a site-ului companiei
Cu aceste informații, un partener de afaceri pe care l-ați întâlnit recent se poate reîntoarce cu ușurință în ceea ce privește interesul pentru afacerea dumneavoastră.
Apoi, în funcție de sectorul de activitate, alte informații pot fi importante, precum orele și zilele de deschidere, certificare etc.
De asemenea, oricine este interesat trebuie să poată înțelege rapid ce servicii sau produse oferă compania și să reușească să ia contact repede cu reprezentanții ei. Astfel, cărțile de vizită se răspândesc și sunt transmise rapid, putând astfel oferi indirect noi puncte de vânzare.
Optează pentru o carte de vizită originală, care să iasă în evidență
Deoarece majoritatea cărților de vizită sunt toate aproximativ similare, eficiența acestui instrument de comunicare poate fi îmbunătățită prin evidențiere și personalizare față de alte domenii afaceri. De exemplu, este posibil să folosiți materiale specifice, să optați pentru dimensiuni diferite de cele utilizate în general, la scară largă sau pentru o coloristică aparte.
Pentru a testa și a obține o imagine de ansamblu asupra diferitelor utilizări ale cărților de vizită, dar și pentru a vă convinge că ele nu aparțin domeniului trecut, Agrafa Print, vă dă posibilitatea de a comanda cărți de vizită inedite, realizate cât mai creativ.
În doar câteva zile, comanda dumneavoastră va fi realizată cu mult profesionalism, astfel încât să vă puteți pune în circulație cât mai repede noile cărți de vizită. Merită să investiți în acest demers, pentru că prea curând cărțile de vizită nu vor ieși din obiceiurile de afaceri ale profesioniștilor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu